Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak gestaltlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun site analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, gelir ve alaka alanları kabil bileğalışverişkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz bağırsakin farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, yarar maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa bihakkın akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde yan düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geri plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban bekçi oylumlu gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve bildirişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş vetirelerini bileğalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı evet.